Текстови
03.04.2016.

Тема дана

ТЕЛЕВИЗИЈА Н1 ПИТА!

Имао сам част да прошле суботе (јуче, 2. априла), будем гост у емисији Јутарњег програма (од 9.00 до 11.00 часова), као тема дана, где сам, уз сјајно припремљену водитељку програма, Марију Антић, говорио о пројекту ЋИРИЛИЧНО ПИСМО У ТРЖИШНИМ КОМУНИКАЦИЈАМА. Прилог је трајао петнеаестак минута!
Било је једно одлично постављено питање: коме ћемо извозити производе ако је на амбалажи ћирилично писмо које купци неће разумети. Тачно. Нећемо тако извозити. Декларација о саставу производа, упутство о употреби и остали битни текстови, до слогана, биће исписани само на језику државе, већинског народа који у тој држави живе. То ће се њиховим купцима (потрошачима) допасти, схватиће као гест "додворавања" а нема купца који то не воли. Назив производа и произвођача, јасно, јасно, увек ће бити на српском језику, исписано и изцртано графичким симболима срспког језика, на ћирилици.

Анкета
Да ли бисте подржали изградњу Ћириличне куће, својеврсног музеја ћирилице и њене примене
хоћу
не могу
размислићу
make quizzes