Текстови
20.06.2016.

Три пута – Бог помаже

ПРОГРЕСИВАН РАЗВОЈ ПРОЈЕКТА ЋИРИЛИЧНО ПИСМО У ТРЖИШНИМ КОМУНИКАЦИЈАМА

Протеклог петка (17. јуна), тачно три месеца након Друге редовне седнице пројекта (17. марта), одржана је Трећа редовна седница Извршног одбора маркетиншког пројекта друштвене акције ЋИРИЛИЧНО ПИСМО У ТРЖИШНИМ КОМУНИКАЦИЈАМА.

У примереној атмосфери, у конструктивном разговору, разматран је ток реализације самог пројекта, као и појединих мера које су, сада, уобличени предлози иницирани на претходној седници.

Пре свега, пажња је посвећена доношењу одлуке о сазивању Првог заседања ВЕЛИКЕ ЋИРИЛИЧНЕ СКУПШТИНЕ која ће се одржати 27. јануара наредне године, у једном од препоручених градова: Крагујевац, Топола, Аранђеловац, Ваљево и Смедерево.

Поред уобичајеног дела дневног реда: извештаја о раду од првог састанка Иницијативног одбора до дана заседања скупштине, односно програма рада од завршетка заседања скупштине до отварања ЋИРИЛИЧНЕ КУЋЕ, прве у историји српског народа, планиране за 27. јануар 2019. године, пажња ће бити посвећена привредницима Србије ради бољег разумевања и примене филозофије маркетинга, умећа лансирања и вођења нових производа, до адекватнијег (ре)позиционирања своје фирме и њених производа на тржишту Србије.

Ове активности реализоваће чланови Српског добровољног (ватрогасног) маркетиншког друштва.

У сусрету са привредницима посебна пажња биће посвећена, сада не више само новом тржишном феномену – увођењу тзв. приватних робних марки која је све масовнија појава на нашем тржишту. Како постоји могућност да начин реализације програма приватних робних марки „избацује“ трговину на прво место јер она утиче на политику асортимана, она је, сада, главни оглашивач, односно самостално бира кога ће оглашавати (чије производе) и под којим условима. Тзв. приватне робне марке које би, можда, исправније било назвати „трговинске робне марке“, поставља се питање опстанка теорије и маркетиншке праксе. Ако одређени производ губи идентитет фирме – произвођача, ако нестаје робна марка као битног елемента идентификације на тржишту, онда је свака шанса извоза финалних производа у комерцијалним паковањима сведена на нулу јер их, потенцијални купци, неће препознати ни по земљи порекла нити по стеченом угледу које их је довело да епитета „чувене“ или „несумњиво познате робне марке“. Без тога нема пласмана на ино тржиштима.

Прво заседање ВЕЛИКЕ ЋИРИЛИЧНЕ СКУПШТИНЕ пратиће и Први фестивал креативног стваралаштва коришћењем писма српског народа - ћириличног писма.

Како је раније најављено (утврђено), победнички радови у појединим такмичарским категоријама биће изложени у тематским сталним поставкама ЋИРИЛИЧНЕ КУЋЕ.

Право учешћа на Првом заседању ВЕЛИКЕ ЋИРИЛИЧНЕ СКУПШТИНЕ искључиво је резервисано за њене чланове. Члан се постаје подношењем пријаве за упис грађана Србије (друга алтернатива обрасца је Срба и Српкиња) у Књигу почасних дародавалаца за изградњу ЋИРИЛИЧНЕ КУЋЕ, прве у историји српског народа.

Једнократна уписнина износи 1.500 динара. Месечни износ дародавства износи 100 динара месечно, са уплатом на годишњем нивоу, значи 1.200 динара. Чланство тече од дана подношења пријаве и измирењем чланарине за 2016. годину. Услов је измирење трошкова на име једнократне уписнине („за сва времена“).

Планирано је да се приходи по овој основи искључиво усмеравају за изградњу ЋИРИЛИЧНЕ КУЋЕ, а у последњој години, за пословање саме ЋИРИЛИЧНЕ КУЋЕ, како не би зависила од могућег буџетског „расположења“ општинских власти. Очекује се да ЋИРИЛИЧНА КУЋА самостално послује на комерцијалним основама.

Усвојено је да Срби у региону и у дијаспори такође могу бити чланови ВЕЛИКЕ ЋИРИЛИЧНЕ СКУПШТИНЕ. Једнократна уписнина је 25 евра (или у другим страним валутама у адекватном износу). Месечни износ дародавства износи 10 евра/месечно, са уплатом на годишњем нивоу – 120 евра. (Код вредновања износа трошкова уписнине, чланови добијају текст Свечане изјаве, на картону формата А-4 и ИД картон.То се доставља поштом а поштарина у Србији је изузетно скупа. Како због монополне позиције, тако и због доделе тринаесте плате запосленима која је управо у току (због створене добити стеченом тржишном позицијом).

_________________

Чланови Извршног одбора пројекта ЋИРИЛИЧНО ПИСМО У ТРЖИШНИМ КОМУНИКАЦИЈАМА потврдили су иницијативу са протекле седнице доношењем одлуке о именовању „Почасних амбасадора пројекта“, по континентима, регијама, државама или само по одређеним градовима, односно професијама људи. Усвојена је скала награда и бонуса. Најбољи (најуспешнији) биће, заједно са доброчинитељима, специјални гости на свечаном отварању ЋИРИЛИЧНЕ КУЋЕ, а њихова имена биће уклесана у њеним зидинама, као трајан знак захвалности српског народа за учињени допринос.

____________

Чланови Извршног одбора пројекта једногласно и са посебним задовољством позивају сва удружења којим је очување и примена ћириличног писма област постојања да нам се прикључе и учествују у раду Првог заседања ВЕЛИКЕ ЋИРИЛИЧНЕ СКУПШТИНЕ.

______________

За председника Припремног одбора Првог фестивала креативног стваралаштва коришћењем ћириличног писма, једногласно је изабран професор мр Мирослав А. Мушић, докторант на Академији уметности.

______________

Усвојена је одлука да се приступи преговорима са потенцијалним спонзорима припремних активности која би трајала од момента потписивања уговора до чина свечаног отварања ЋИРИЛИЧНЕ КУЋЕ.

_____________

Потврђена је Књига графичких стандарда и услови њене примене. Дата је сагласност Извршном бироу пројекта да приступи тржишним активностима.

Анкета
Да ли бисте подржали изградњу Ћириличне куће, својеврсног музеја ћирилице и њене примене
хоћу
не могу
размислићу
make quizzes